Zakup jest obecnie możliwy tylko dla profesjonalnych dealerów. Teraz
| Marka | Knaus |
| Kategoria | Częściowo zintegrowany |
| Model | Van Ti |
| Początkowa rejestracja | 04/2013 |
| Przebieg | 97.000 km |
| Podwozie | Fiat |
| Moc silnika w kW | 96 kW (131 PS) |
| Przemieszczenie w cm³ | 2287 cm³ |
| Skrzynia biegów | Obwód |
| Paliwo | Diesel |
| Klasa zanieczyszczenia | Euro 4 |
| Klimatyzacja | Klimatyzacja kabiny |
| Liczba miejsc z pasami bezpieczeństwa | 4 |
| Dopuszczalna masa całkowita w kg | 3.500 kg |
| Główny zestaw opon | Opony całoroczne |
| ABS | |
| Elektrycznie sterowane szyby z przodu | |
| ESP | |
| System nawigacji | |
| Filtr cząstek stałych | |
| Wspomaganie układu kierowniczego | |
| Ogrzewanie postojowe | |
| Tempomat |
ok. Pęknięcie o długości 7 cm w lewym tylnym lewym poszyciu aluminiowym występuje od 2016 roku, badania wykazały, że poprzedni właściciel wjechał przednim kołem w boczną ścianę na skutek wypadku z motocyklem przy załadunku do garażu, naprawa zostało przeprowadzone poprzez włożenie nowego panelu bocznego przez poprzedniego właściciela, niestety tak było. Dealer kamperów nie został o tym poinformowany przy zakupie.
Prawdopodobnie z powodu wibracji i rozciągania pod wpływem światła słonecznego, pęknięcie to pojawiło się w tzw. punkcie naprawczym jakieś 2,5 roku od naszego zakupu w 2016 roku i trwa do dziś ale się nie zmieniło. Aby zapobiec przedostawaniu się wody, na pęknięcie przykleiłem szarą, wysokowydajną taśmę uszczelniającą Scotch. Dostępne zdjęcia. Wizualnie słabo to widać, a ze względu na wysoką jakość taśmy uszczelniającej pod względem elastyczności i szczelności nie stanowiło to dla nas problemu.
Moduł PV jako moduł klejący na dachu kampera jest uszkodzony .
Zakup jest obecnie możliwy tylko dla profesjonalnych dealerów. Teraz