Zakup jest obecnie możliwy tylko dla profesjonalnych dealerów. Teraz rejestr
Marka | Knaus |
Model | Van Ti |
Początkowa rejestracja | 04/2013 |
Przebieg | 97.000 km |
Podwozie | Fiat |
Skrzynia biegów | Obwód |
Dowód rejestracyjny pojazdu (Zul.-Besch. Teil II) | jest obecny |
HU ważny | Tak |
HU ważne do | 04/2025 |
Kategoria | Częściowo zintegrowany |
Paliwo | Diesel |
Moc silnika w kW | 96 kW (131 PS) |
Przemieszczenie w cm³ | 2287 cm³ |
Klasa zanieczyszczenia | Euro 4 |
Klimatyzacja | Klimatyzacja kabiny |
Dopuszczalna masa całkowita w kg | 3.500 kg |
Liczba miejsc z pasami bezpieczeństwa | 4 |
Główny zestaw opon | Opony całoroczne |
ABS | |
Elektrycznie sterowane szyby z przodu | |
ESP | |
System nawigacji | |
Filtr cząstek stałych | |
Wspomaganie układu kierowniczego | |
Ogrzewanie postojowe | |
Tempomat |
ok. Pęknięcie o długości 7 cm w lewym tylnym lewym poszyciu aluminiowym występuje od 2016 roku, badania wykazały, że poprzedni właściciel wjechał przednim kołem w boczną ścianę na skutek wypadku z motocyklem przy załadunku do garażu, naprawa zostało przeprowadzone poprzez włożenie nowego panelu bocznego przez poprzedniego właściciela, niestety tak było. Dealer kamperów nie został o tym poinformowany przy zakupie.
Prawdopodobnie z powodu wibracji i rozciągania pod wpływem światła słonecznego, pęknięcie to pojawiło się w tzw. punkcie naprawczym jakieś 2,5 roku od naszego zakupu w 2016 roku i trwa do dziś ale się nie zmieniło. Aby zapobiec przedostawaniu się wody, na pęknięcie przykleiłem szarą, wysokowydajną taśmę uszczelniającą Scotch. Dostępne zdjęcia. Wizualnie słabo to widać, a ze względu na wysoką jakość taśmy uszczelniającej pod względem elastyczności i szczelności nie stanowiło to dla nas problemu.
Moduł PV jako moduł klejący na dachu kampera jest uszkodzony .
Zakup jest obecnie możliwy tylko dla profesjonalnych dealerów. Teraz rejestr